रचनात्मक शादी के सजावट-कृत्रिम फूल दीवार अलंकरण एगो रोमांटिक दावत खातिर

2024-03-19

एह रोमांटिक सीजन में शादी के सजावट अब पारंपरिक गुलदस्ता आ माला तक सीमित नइखे रहि गइल, लेकिन ट्रेंड सेट करे वाला कृत्रिम फूल के दीवार जोड़ा खातिर पहिला पसंद बन रहल बा। अपना समृद्ध रंग अवुरी विविध आकार के संगे कृत्रिम फूल के दीवार शादी के दृश्य में अनोखा दृश्य आनंद ले आवेले, जवन कि प्रेम अवुरी सुंदर दृश्य के एकीकृत करता।

के बा।

 

के बा।

 शादी के सजावट खातिर कृत्रिम फूल के दीवार

 

के बा।

पिछला सप्ताहांत में शहर के बीचोबीच एगो भव्य शादी भइल रहे। जवन चीज खास रहे उ रहे आयोजन स्थल के बीचोबीच एगो शानदार कृत्रिम फूल के देवाल। ई फूल के दीवार ना खाली दृष्टिगत रूप से सभ मेहमानन के ध्यान आकर्षित करेले, बलुक लोग के रोमांस आ खुशी के माहौल में भी डूबावेले। समझल जाला कि ई फूल के देवाल सैकड़न सावधानी से बनावल कृत्रिम फूल से बनल बा। रंग चमकदार आ भव्य बा, जवना से रउरा फूलन के समुन्दर में लागत बा.

के बा।

 

के बा।

“बियाह के सजावट के रूप में कृत्रिम फूल के दीवार के चुने के प्रेरणा प्राकृतिक सुंदरता के लालसा अवुरी पर्यावरण संरक्षण के अवधारणा के सम्मान से मिलल बा।” दुल्हिन जिओ ली मुस्कुरा के कहली कि, कृत्रिम फूल के दीवार ना सिर्फ सुंदर बा, बालुक टिकाऊ भी बा अवुरी कई साल तक आपन चमकदार रूप के कायम राख सकता। , हमनी के बियाह के बाद एकरा के घर के सजावट के रूप में इस्तेमाल क के आपन सुंदर याद जारी राखे के काम क सकतानी।”

के बा।

 

के बा।

परंपरागत फूल सभ के तुलना में, कृत्रिम फूल सभ के देवाल सभ के फायदा ई बा कि ई मौसम आ जलवायु के कारण प्रतिबंधित ना होलें। ई लोग आपन सुंदरता नया के रूप में बना के रख सके ला चाहे ऊ बसंत होखे, गर्मी होखे, शरद ऋतु होखे भा जाड़ा। एकरा संगे-संगे कृत्रिम फूल के दीवार के आकार अलग-अलग होखेला अवुरी एकरा के जोड़ा के पसंद अवुरी बियाह के थीम के मुताबिक बनावल जा सकता, जवना से हरेक जोड़ा खाती एगो अनोखा शादी के दृश्य बनावल जा सकता।

के बा।

 

के बा।

“कृत्रिम फूल के दीवार चुनल खाली पर्यावरण के ध्यान राखे खातिर ना होला, बलुक एहसे कि एहसे हमनी के बियाह में एगो खास माहौल आ सकेला.” दूल्हा जिओ वांग कहले कि, ए फूल के दीवार के पीछे के फूल के दीवार हमनी के एक दूसरा के प्यार के प्रति प्रतिबद्धता के प्रतीक ह। आशा बा कि हमनी के लव हमेशा खातिर एह फूलन निहन खिल सकेनी जा।"

 

के बा।

कृत्रिम फूल के देवाल के लोकप्रियता ना खाली एकर सुंदरता आ व्यावहारिकता में बा, बलुक समकालीन नयका लोग के पर्यावरण संरक्षण आ निजीकरण के खोज के भी दर्शावत बा। आवे वाला शादी के मौसम में हमार मानना ​​बा कि ई रोमांटिक कृत्रिम फूल के दीवार जोड़ा के सपना के शादी के अनिवार्य हिस्सा बनल रही.

के बा।

 

के बा।

जइसे-जइसे शादी के दृश्य धीरे-धीरे गरम हो रहल बा, कृत्रिम फूल के दीवार धीरे-धीरे शादी के सजावट के नया पसंदीदा बन रहल बा, जवन हर जोड़ा खातिर एगो अनोखा दृश्य भोज लेके आ रहल बा, जवना से फूल के खुशबू में प्यार खिलल जा सकेला, आ खुशी टिकल रहेला हरमेशा खातिर.

के बा।