फिकस बरगद के पेड़ हॉल आ गेस्ट रूम में प्रकृति आ हरियाली के जोड़ देला

2023-09-04

हाल ही में चीन के डोंगगुआन शहर में स्थित एगो अंतर्राष्ट्रीय होटल एगो नया प्रकार के सजावटी पौधा, फिकस बरगद के पेड़ , लॉबी में प्रकृति आ हरियाली के जोड़े खातिर पेश कइलस आ... मेहमानन के कमरा, आरामदायक आ गर्मजोशी से भरल माहौल बनावेला।

के बा।

 

के बा।

 फिकस बरगद के पेड़ हॉल आ गेस्ट रूम में प्रकृति आ हरियाली जोड़ देला

 

के बा।

रिपोर्ट के अनुसार, बरगद के पेड़ एगो सदाबहार पेड़ के प्रजाति हवे जे तेजी से बढ़े ला आ एकर आकार सुंदर होला, आ एकर सजावटी आ ब्यवहारिक मूल्य बहुत ढेर होला। ई घर के भीतर आ बाहर के जगह पर छाया आ छाया दे सके लीं जबकि हवा के शुद्ध क सके लीं, शोर के सोख सके लीं आ नमी के नियंत्रित क सके लीं आ अउरी काम भी हो सके लीं। एह से होटल आ अउरी सार्वजनिक जगहन पर एह पौधा सभ के इस्तेमाल एगो ट्रेंड आ पसंद बन गइल बा।

के बा।

 

के बा।

खबर बा कि ई अंतर्राष्ट्रीय होटल फिकस बरगद के पेड़ के पेश करे से पहिले व्यापक शोध आ योजना बनवले बा। होटल के कहनाम बा कि उ लोग मेहमान के प्राकृतिक अवुरी आरामदायक आवास के अनुभव देवे प ध्यान देवेले, एहसे उ लोग ए पौधा के चुनले बाड़े, जवना से पर्यावरण प सकारात्मक असर पड़ सकता। एकरा संगे-संगे इ लोग ए पौधा के होटल के डिजाइन अवुरी सजावट के शैली के संगे भी मिला के एगो अनोखा अवुरी आधुनिक इंटीरियर माहौल बनवले।

के बा।

 

के बा।

हालाँकि, फिकस बरगद के पेड़ के शुरूआत के प्रक्रिया में एह अंतर्राष्ट्रीय होटल के भी कुछ चुनौती आ दिक्कत के सामना करे के पड़ल। पहिला बा पौधा के चयन आ सोर्सिंग। चूँकि बाजार में पौधा सभ के बिबिध किसिम आ गुण बाड़ें, एह से होटल सभ के सावधानी से जांच आ मूल्यांकन करे के जरूरत बा जेह से कि उच्च गुणवत्ता वाला पौधा सभ के चयन सुनिश्चित कइल जा सके। एकरा बाद पौधा के देखभाल आ प्रबंधन बा। फिकस बरगद के पेड़ के स्वस्थ बढ़ती खातिर तापमान, नमी आ रोशनी के सही स्थिति के जरूरत होला, आ रखरखाव जइसे कि नियमित रूप से छंटाई आ पानी देवे के जरूरत होला। एकरा खातिर होटल के पेशेवर तकनीकी सहायता आ प्रबंधन टीम देबे के पड़ी.

के बा।

 

के बा।

 फिकस बरगद के पेड़

 

के बा।

निष्कर्ष में कहल जा सकेला कि फिकस बैनयन के पेड़, एगो नया प्रकार के सजावटी पौधा के रूप में, होटल आ अउरी सार्वजनिक जगहन पर अधिका से अधिका ध्यान आ प्रयोग मिलल बा। ई अपना सजावटी आ ब्यवहारिक मूल्य के अलावा पर्यावरण पर सकारात्मक प्रभाव आ अनुभव भी ले आ सके लें। हालाँकि, एह पौधा सभ के इस्तेमाल करत घरी हमनी के इनहन के चयन आ प्रबंधन पर भी धियान देवे के जरूरत बा ताकि इनहन के स्वास्थ्य आ स्थायित्व सुनिश्चित कइल जा सके।

के बा।